یکی از روش های خوب و جذاب آموزش به دانش آموزان استفاده از نمایش است ...
حال اگر نمایش را خود دانش آموزان بسازند و سناریو بنویسند و اجرا کنند عالی می شود...
به عنوان مثال از دانش آموز بخواهیم درباره موضوع دوستی و آداب دوستی که موضوع درسی مطالعات پایه ششم نیز هست یک نمایش بسازد ....
یا به عنوان مثال به جای اینکه در مراسم،جشن ها و ...
کلی سر دانش آموز رو درد ببیاریم و صغری کبری بچینیم براشون و توضیح بدیم و اونا هم هی پا پا کنند و خمیازه بکشند و با دوستاشون حرف بزنند ...
میتونیم با طراحی و ساخت یک نمایش جذاب با مقداری چاشنی طنز به شیوه غیر مستقیم کلی مفهوم رو با اثر بخشی فراوان به بچه ها آموخت ...
تجربه هم چندین و چند بار به کرات ثابت کرده که شیوه آموزش غیر مستقیم بسیار اثربخش تر از مستقیم است ...
آنچه در بالا می بینید اجرای نمایش با محوریت دهه فجر و اتفاقات سال 57 است که با چاشنی طنز آمیخته شده است ...