برای استفاده از فایل های پی دی اف راهنمای نصب و استفاده از سیستم توصیفی مدارس می تونین روی لینک زیر کلیک کنید.
برای استفاده از فایل های پی دی اف راهنمای نصب و استفاده از سیستم توصیفی مدارس می تونین روی لینک زیر کلیک کنید.
چند روز پیش بعد از نصب ویندوز 10 ، وقتی سیستم توصیفی مدارس رو نصب کردم متاسفانه با مشکل نشناختن برنامه و عدم اجرای برنامه توصیفی در ویندوز 10 شدم.فلذا دوباره همان ویندوز 7 رو نصب کردم.اما در کمال تعجب این بار هم سیتم توصیفی اجرا نمی شد و خطای xenocode postbuild 2010 رو میداد.
خطایی مانند تصویر زیر :
متاسفانه نه تنها همکاران بلکه دست اندرکاران امر هم نتوانستند به حل مشکلم کمکی کنند.با جستجو در اینترنت متوجه شدم کارشناسان فناوری استان اصفهان این مشکل رو حل کردند.
روش حل این مشکل رو برای شما هم میذارم تا اگه یه وقتی پیش اومد حل کنین.
این مشکل دلیلش اینه که سیستم توصیفی مدارس رو برای ویندوز های 7 آپدیت شده مناسب برنامه ریزی نکرده اند چه برسه به ویندوز 10 !!!!!!؟؟؟؟؟ان شاالله برنامه نویسان محترم در سطح وزارت خانه کمی آپدیت تر عمل کنند نه مثل کشورهای پیشرفته که تا ویندوز پیشرفت میکنه برنامه ها هم بروز میشن ....
مثل برخی از ادارات همین کشور عزیزمون که قسمت فناوری شون به روز عمل می کنه.
همکاران محترم در صورتی که چنین فایلی یافت نشد تمام آپدیت هایی که اول آن kb304 است را پاک نمایید .
پروژه مهر،نام پروژه ایست که چند سالی میشه توی آموزش پرورش با هدف آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی مهر کلید خورده ...
ما در حد بضاعت و توان خود کار کردیم ...
تابلوی سر در مدارس و پرچم مقدس کشور عزیزمون بی شک نقش مهم و به سزایی در زیبایی مدارس داره که متاسفانه کمتر به اون توجه میشه ...
البته گرانی ها هم بی تاثیر نیست ... خطاطی مجدد تابلویی به این کوچکی 40 هزار تومان !!!!!!
یکی از مواردی هم که هر ساله مدارس با اون مواجه اند خارهای صحن مدارسه ...
خارهایی که واقعا در نوع خودشون عجیب اند ... آسفالت رو با اون همه مقاومت میشکافند و میزنن بیرون ...
این همه سم اثری روی اون ها نداره ...
تنها آبی هم که در سال بهشون داده میشه بارون های کم و ناچیزه ...
یعنی واقعا راهی وجود نداره قبل از آسفالت کردن مدارس و ... این خارها نابود بشن ؟؟؟؟
پ ن : ای کاش ما انسان ها مقاومت و سرسختی رو از همین خارها یاد بگیریم ...
یادمه کودک که بودیم با آجر و چوب و ... بازی می کردیم و ساعت ها مشغول بودیم ...
خونه و برج و ... می ساختیم ...
دخترها هم خاله بازی می کردند و عروسک ها و ...
اولا : بازی هامون منجر به افزایش خشونت و عصبانیت نمیشد
ثانیا: این بازی ها اکثرا به صورت گروهی بود پس اجتماعی شدن رو یاد می گرفتیم
ثالثا: توی این بازی ها بعضی وقتها پدر می شدیم بعضی وقت ها پلیس و معلم و ... اینطوری مشق آینده می کردیم
رابعا:این بازی ها هزینه مادی چندانی برای والدین نداشت
خامسا : این بازی ها ساده بود و همه جا قابل اجرا بود
سادسا : به پرورش قوه تخیل ما کمک شایانی می کرد
و ....
اما حالا چی ؟؟؟؟ همه بچه ها شدن اسباب بازی وسایل الکترونیکی ...
همه ی خونه ها پر شده از تبلت ها و گوشی های هوشمند و ... که داخلش فراوونه بازی های متنوع ...
برخی از این بازی ها نه تنها فایده ای نداره بلکه فراوون ضرر داره ...
کشورهای پیشرفته ای مانند چین دارن مراکز ترک اعتیاد به موبایل و تبلت و اینترنت میزنن ما تازه داریم معتادشون میشیم !!!!
یک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد. الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت. ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد. ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید. هر کاری کرد، الاغ از پله پایین نیامد. ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد که استراحت کند. در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد. وقتی که دوباره به پشت بام رفت، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود. برگشت و بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف آویزان شده است. بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد. بعد ملا نصرالدین گفت لعنت بر من که نمی دانستم که اگر خری به جایگاه رفیع و پست مهمی برسد، هم آنجا را خراب می کند و هم خودش را می کشد.
فقیری سه عدد پرتقال خرید
اولی رو پوست کند خراب بود
دومی رو پوست کند اونم خراب بود
بلند شد لامپ رو خاموش کرد و سومی رو خورد.
گاهی وقتا باید خودمون رو به ندیدن و نفهمیدن بزنیم تا بتونیم زندگی کنیم....